Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мазур, Є. С. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-25T07:56:26Z | |
dc.date.available | 2025-04-25T07:56:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Мазур Є. С. Використання інноваційних технологій під час розвитку критичого мислення учнів на уроках української мови. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 153-156. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5442 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі людина, яка володіє критичним мисленням, здатна швидко та ефективно вирішувати різноманітні завдання. Сучасна освітня модель спрямована на розвиток особистості через формування необхідних життєвих компетенцій. Впровадження нових освітніх технологій, орієнтованих на особистість, під час уроків читання, на нашу думку, є передумовою для активної пізнавальної діяльності учнів. Такі нестандартні, цікаві та творчі методи роботи пробуджують у дітей інтерес до навчання, сприяють їх емоційному, духовному та інтелектуальному розвитку. Однією з таких технологій, яка не лише допомагає учням засвоїти необхідні знання, але й сприяє розвитку їх особистісних якостей, є технологія формування критичного мислення. Розвиток критичного мислення – стратегія універсальна, міждисциплінарна, дозволяє отримати такі освітні результати, як уміння працювати у різних галузях знань; здатність висловлювати свої думки усно і письмово, чітко та коректно стосовно оточуючих; формувати особисту точку зору на підставі осмислення різного досвіду, ідей та уявлень; вирішувати проблеми; самостійно займатися власною освітою; вміння співпрацювати та працювати у групі. Саме тому очевидною є життєва необхідність критичного мислення для вітчизняної освітньої системи. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | освітні технології | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | освітні системи | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | урок української мови | en_US |
dc.subject | мислення | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | en_US |
dc.subject | мультимедіа | en_US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС РОЗВИТКУ КРИТИЧОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |