dc.contributor.author |
Антонюк, В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-27T08:10:54Z |
|
dc.date.available |
2018-04-27T08:10:54Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/544 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено формування професійної готовності майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти в умовах особистісно орієнтованого підходу, що базується на індивідуально-творчому розвитку особистості фахівця, який передбачає творчу трансформацію особистісного ставлення, розуміння виховної потужності художньо-педагогічних ідей, педагогічних теорій, сучасних методичних рекомендацій. // It is marked in the article, that forming of professional readiness of future teachers of initial school in the sphere of artistic education in the conditions of the personality oriented approach is based on individually-creative development of specialist’ personality that envisages creative transformation, personality relation, understanding of educating power of artistically-pedagogical ideas, theories, methodical recommendations. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 6-10. |
en_US |
dc.subject |
Особистісно орієнтований підхід, професійна підготовка. |
en_US |
dc.subject |
The personality oriented approach, professional training, artistic education, innovative technologies. |
en_US |
dc.title |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |