dc.contributor.author |
Антикало, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-25T11:52:56Z |
|
dc.date.available |
2025-04-25T11:52:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Антикало М. В. Формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках математики шляхом використання проблемних ситуацій в умовах реалізації концепції Нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 98-100. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5459 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку українського суспільства освіта потребує нового рівня, який відповідав би міжнародним стандартам і був орієнтованим на особистість. Навчання математики в початковій школі має сприяти розвитку інтелектуальної сфери особистості учня, а саме: пізнавальних інтересів, аналітичності розуму, уміння віднаходити оптимальне рішення. У сучасній швидкоплинній освіті соціально-економічний рівень початкової освіти залежить від результативності запровадження інноваційних технологій навчання, що ґрунтується на нових методологічних засадах, сучасних дидактичних принципах та психолого-педагогічних теоріях, які розвивають діяльнісний підхід до навчання у початковій школі. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
навчання математики |
en_US |
dc.subject |
психолого-педагогічні дослідження |
en_US |
dc.subject |
виховний процес |
en_US |
dc.subject |
вчитель математики |
en_US |
dc.subject |
пізнання |
en_US |
dc.subject |
компетенція |
en_US |
dc.subject |
проблемне навчання |
en_US |
dc.subject |
проблемна ситуація |
en_US |
dc.subject |
уроки математики |
en_US |
dc.subject |
діяльність вчителя |
en_US |
dc.subject |
технологія проблемного навчання |
en_US |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ В УМОВАХ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |