DSpace Repository

МОДЕЛЬ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ЦІЛІСНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ УНІВЕРСИТЕТУ

Show simple item record

dc.contributor.author Генріх, Е.
dc.date.accessioned 2018-04-27T08:13:26Z
dc.date.available 2018-04-27T08:13:26Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/545
dc.description.abstract У статті досліджено особливості впровадження моделі художньо-естетичного виховання майбутніх учителів початкової школи в цілісному педагогічному процесі університету, представлено авторську модель побудовану на ідеї – цілісність педагогічного процесу університету є духовно-культурною цінністю. // In the article the features of the implementation of the model of artistic and aesthetic education of future primary school teachers in a holistic pedagogical process of the university are investigated, the model based on the author's idea of the integrity of the educational process of the university as the spiritual and cultural value is presented. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 11-16. en_US
dc.subject Модель, художньо-естетичне виховання. en_US
dc.subject Model, artistic and aesthetic education. en_US
dc.title МОДЕЛЬ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ЦІЛІСНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ УНІВЕРСИТЕТУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account