dc.contributor.author |
Шинкар, Р. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-28T07:09:50Z |
|
dc.date.available |
2025-04-28T07:09:50Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Шинкар Р. О. Можливості інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для розвитку творчих здібностей молодших школярів з особливими освітніми потребами. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 93-97. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5460 |
|
dc.description.abstract |
Одним з ключових принципів Державного стандарту початкової освіти є «презумпція талановитості кожної дитини», яка передбачає, що всі діти обдаровані і талановиті, а завдання вчителів у Новій українській школі ‒ підтримувати цю талановитість, плекати і розвивати індивідуальність кожного
учня. Розвиток творчої особистості молодших школярів з особливими освітніми потребами – одне з пріоритетних завдань початкової школи сьогодні. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
освітні потреби |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
молодш школярі |
en_US |
dc.subject |
творча особистість |
en_US |
dc.subject |
Я досліджую світ |
en_US |
dc.title |
МОЖЛИВОСТІ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |