dc.contributor.author |
Томілович, К. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-28T07:24:02Z |
|
dc.date.available |
2025-04-28T07:24:02Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Томілович К. О. Організаційно-педагогічні умови застосування ігор як засобу пізнавальної діяльності молодших школярів в середовищі Нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 84-86. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5463 |
|
dc.description.abstract |
Ефективність процесу формування пізнавальної активності учнів молодшого шкільного віку потребує створення певних організаційно-педагогічних умов.
Погляди науковців різняться у визначенні поняття «педагогічні умови». На думку О. Дурманенко, педагогічні умови – це особливості організації навчально-виховного процесу, що детермінують результати виховання, освіти та розвитку особистості, а також об’єктивно забезпечують можливість їх досягнення. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.subject |
шкільний вік |
en_US |
dc.subject |
педагогічні умови |
en_US |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
en_US |
dc.subject |
виховання |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
ігри |
en_US |
dc.subject |
дидактична гра |
en_US |
dc.subject |
ігрове середовище |
en_US |
dc.subject |
предметно-розвивальне середовище |
en_US |
dc.subject |
дидактика |
en_US |
dc.subject |
Я досліджую світ |
en_US |
dc.subject |
освітня залузь |
en_US |
dc.subject |
ігрова діяльність |
en_US |
dc.title |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ ІГОР ЯК ЗАСОБУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В СЕРЕДОВИЩІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |