dc.contributor.author |
Скоцька, Я. О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-28T08:59:35Z |
|
dc.date.available |
2025-04-28T08:59:35Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Скоцька Я. О. Особливості застосування інтегрованого підходу на уроках «Мистецтва» у початкових класах Нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 42-45. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5474 |
|
dc.description.abstract |
Провідною ідеєю Концепції «Нова українська школа» є розвиток ключових компетентностей учнів. Орієнтуючись на європейський досвід освітніх реформ, українська освіта сьогодні повинна мати не академічний, а прикладний характер: усі знання, отримані в школі, дитина має використовувати в повсякденному житті. Саме такою ідеєю пронизане інтегроване навчання, яке нині набуло більш широкого розуміння в теорії й більш активного використання в практиці освітньої діяльності порівняно з попередніми роками. За новим Державним стандартом початкової освіти інтеграція є основною формою організації навчання молодших школярів. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
освітні реформи |
en_US |
dc.subject |
українська освіта |
en_US |
dc.subject |
Державний стандарт початкової освіти |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.subject |
інтегроване навчання |
en_US |
dc.subject |
диференціація |
en_US |
dc.subject |
інтеграція |
en_US |
dc.subject |
педагогічна інтнграція |
en_US |
dc.subject |
навколишній світ |
en_US |
dc.subject |
мислення |
en_US |
dc.subject |
інтегрований урок |
en_US |
dc.subject |
бінарний урок |
en_US |
dc.subject |
інтегроване навчання |
en_US |
dc.subject |
критичне мислення |
en_US |
dc.subject |
продуктивне мислення |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |