Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Поляк, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-28T09:09:23Z | |
dc.date.available | 2025-04-28T09:09:23Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Поляк О. О. Особливості застосування технологій steаm освіти на уроках «мистецтва» в початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 35-37. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5476 | |
dc.description.abstract | SТЕАМ-освіта — новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно-комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | SТЕАМ-освіта | en_US |
dc.subject | STEM-технологія | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | мвжпредметна освіта | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | уміння | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ STEАM ОСВІТИ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |