dc.contributor.author |
Пастух, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-04-28T09:19:54Z |
|
dc.date.available |
2025-04-28T09:19:54Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Пастух М. В. Особливості застосування інтерактивних освітніх технологій на уроках «Мистецтва» у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 31-34. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5477 |
|
dc.description.abstract |
У педагогічну практику універсальний грецький термін «технологія» (означає «знання про майстерність») увійшов разом із витисненням необхідності наукового обґрунтування закономірностей пошуку оптимальної сукупності методів і засобів організації навчально-виховного процесу, цілеспрямованого впливу на особистість учня, що характеризують майстерність педагога, подібну до мистецьки діяльності (від «технос» – мистецтво, майстерність, «логос» – наука). Освітні технології складають сьогодні цілу галузь педагогічної науки, осмислюється технологічний підхід в освіті, підлягають опису та а налізу найпоширеніші вітчизняні та зарубіжні технології, обґрунтовуються авторські технології, досліджується весь арсенал технології учителя. «Технологія навчання, – як зазначає С. Гончаренко (за визначенням ЮНЕСКО), – це в загальному розумінні системний метод створення, застосування й визначення всього процесу навчання і засвоєння понять з урахуванням людських і технічних ресурсів та їх взаємодії, який ставить своїм завданням оптимізацію освіти». |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
технологія |
en_US |
dc.subject |
майстерність |
en_US |
dc.subject |
майстерність педагога |
en_US |
dc.subject |
мистецтво |
en_US |
dc.subject |
технологія навчання |
en_US |
dc.subject |
навчально-виховний процес |
en_US |
dc.subject |
інтерактивні технології |
en_US |
dc.subject |
художньо-педагогічні технології |
en_US |
dc.subject |
технологія проєктів |
en_US |
dc.subject |
мозковий штурм |
en_US |
dc.subject |
творча робота |
en_US |
dc.subject |
ситуативні ігри |
en_US |
dc.subject |
технологія інтерв'ю |
en_US |
dc.subject |
технологія арт-терапії |
en_US |
dc.subject |
художні твори |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |