00 DSpace/Manakin Repository

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пастух, М. В.
dc.date.accessioned 2025-04-28T09:19:54Z
dc.date.available 2025-04-28T09:19:54Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пастух М. В. Особливості застосування інтерактивних освітніх технологій на уроках «Мистецтва» у початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С. 31-34. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5477
dc.description.abstract У педагогічну практику універсальний грецький термін «технологія» (означає «знання про майстерність») увійшов разом із витисненням необхідності наукового обґрунтування закономірностей пошуку оптимальної сукупності методів і засобів організації навчально-виховного процесу, цілеспрямованого впливу на особистість учня, що характеризують майстерність педагога, подібну до мистецьки діяльності (від «технос» – мистецтво, майстерність, «логос» – наука). Освітні технології складають сьогодні цілу галузь педагогічної науки, осмислюється технологічний підхід в освіті, підлягають опису та а налізу найпоширеніші вітчизняні та зарубіжні технології, обґрунтовуються авторські технології, досліджується весь арсенал технології учителя. «Технологія навчання, – як зазначає С. Гончаренко (за визначенням ЮНЕСКО), – це в загальному розумінні системний метод створення, застосування й визначення всього процесу навчання і засвоєння понять з урахуванням людських і технічних ресурсів та їх взаємодії, який ставить своїм завданням оптимізацію освіти». en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject технологія en_US
dc.subject майстерність en_US
dc.subject майстерність педагога en_US
dc.subject мистецтво en_US
dc.subject технологія навчання en_US
dc.subject навчально-виховний процес en_US
dc.subject інтерактивні технології en_US
dc.subject художньо-педагогічні технології en_US
dc.subject технологія проєктів en_US
dc.subject мозковий штурм en_US
dc.subject творча робота en_US
dc.subject ситуативні ігри en_US
dc.subject технологія інтерв'ю en_US
dc.subject технологія арт-терапії en_US
dc.subject художні твори en_US
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ en_US
dc.title.alternative Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу