Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Концимал, Н. М. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-28T09:52:35Z | |
dc.date.available | 2025-04-28T09:52:35Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Концимал Н. М. Особливості застосування проєктної технології на уроках «Мистецтва» в початкових класах нової української школи. Інноваційні процеси в початковій освіті: теорія, практика, перспективи : зб. тез виступів учасн. Регіонал. наук.-практ. семінару здобувачів ст. магістра поч. освіти (м. Рівне, 7-8 груд. 2024 р.). / за ред. О. О. Красовської, Н. М. Міськової, І. М. Сойко, О. А. Хом’як, О. Ф.Кирилович, Н. М. Максимчук ; ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». Рівне : МЕГУ ім. акад. Степана Дем’янчука, 2024. С.14-17. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/5481 | |
dc.description.abstract | Провідне значення в Новій українській школі набуває проєктне навчання. Це навчання – є процесом і результатом об'єднання окремих елементів навчання та виховання в єдину, цілісну систему з метою отримання якісно нового результату у навчанні. У Концепції Нової української школи наголошено на важливості використання в освітньому процесі методів і технологій, які «вчать учнів робити самостійний вибір, пов’язувати вивчене з практичним життям, ураховують індивідуальність учня». З огляду на це в сучасних умовах необхідним є впровадження в закладах загальної середньої освіти різноманітних інноваційних технологій навчання. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | проєктне навчання | en_US |
dc.subject | інивідуальність | en_US |
dc.subject | ЗЗСО | en_US |
dc.subject | інноваційне навчання | en_US |
dc.subject | міжпредметна інтеграція | en_US |
dc.subject | інтеграція | en_US |
dc.subject | LEGO | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | мислення | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | проєктна технологія | en_US |
dc.subject | Державний стандарт початкової освіти | en_US |
dc.subject | проєкт | en_US |
dc.subject | екскурсійні проєкти | en_US |
dc.subject | проєкти-розповіді | en_US |
dc.subject | конструктивні проєкти | en_US |
dc.subject | творча діяльність | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників Регіонального науково-практичного семінару здобувачів ступеня магістра початкової освіти (м. Рівне, 7-8 грудня 2024 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |