DSpace Repository

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Заремба, М.
dc.date.accessioned 2018-04-27T08:38:31Z
dc.date.available 2018-04-27T08:38:31Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/549
dc.description.abstract У статті досліджено загальнопедагогічні засади інтегрованого навчання мистецьких дисциплін, обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту мистецької освіти, форми, методи та технологі, представлено інтеграцію як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, вищу форму втілення міжпредметних зв’язків на якісно новому рівні. // General pedagogical principles of the integrated studies of artistic disciplines are investigated in the article. Conceptual principles of integration of artistic education maintenance, form, methods and technologies, are substantiated. Integration is examined as means of intensification of educational process, higher form of embodiment of intersubject connections at qualitatively new level. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 38-43. en_US
dc.subject Інтеграція, інтегрований підхід, мистецька освіта. en_US
dc.subject Integration, integrated approach, artistic education, training of teacher. en_US
dc.title ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account