dc.contributor.author |
Заремба, М. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-27T08:38:31Z |
|
dc.date.available |
2018-04-27T08:38:31Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/549 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено загальнопедагогічні засади інтегрованого навчання мистецьких дисциплін, обґрунтовано концептуальні засади інтеграції змісту мистецької освіти, форми, методи та технологі, представлено інтеграцію як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, вищу форму втілення міжпредметних зв’язків на якісно новому рівні. // General pedagogical principles of the integrated studies of artistic disciplines are investigated in the article. Conceptual principles of integration of artistic education maintenance, form, methods and technologies, are substantiated. Integration is examined as means of intensification of educational process, higher form of embodiment of intersubject connections at qualitatively new level. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 38-43. |
en_US |
dc.subject |
Інтеграція, інтегрований підхід, мистецька освіта. |
en_US |
dc.subject |
Integration, integrated approach, artistic education, training of teacher. |
en_US |
dc.title |
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |