DSpace Repository

ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Ковальчук Олена
dc.date.accessioned 2018-04-27T08:44:23Z
dc.date.available 2018-04-27T08:44:23Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/551
dc.description.abstract В статті досліджено проблеми використання диференційованих технологій на уроках математики в початкових класах, розкрито основні форми диференційованого навчання, які підвищують якість підготовки спеціалістів, визначено перспективи розвитку майбутніх учителів. // The article deals with the problem of using differentiated technologies on the mathematics lessons in primary school. The main forms of differentiated education in primary school that enhance the quality of training are analyzes, the prospects of future teachers development are identified. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 50-54. en_US
dc.subject Диференціація, диференційоване навчання, методична система. en_US
dc.subject Differentiation, differentiated education, teaching methodical system. en_US
dc.title ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account