dc.contributor.author |
Литвин, К. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-27T08:52:27Z |
|
dc.date.available |
2018-04-27T08:52:27Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/554 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено особливості професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи до розвитку творчого мислення молодших школярів, розкрито, що для удосконалення професійної готовності майбутніх учителів початкової школи до розвитку творчого мислення учнів початкової школи на уроках математики необхідно створити в навчальному процесі спеціальну атмосферу спілкування, що сприяєтиме розкриттю і розвитку творчих здібностей студентів, побудувати навчальний процес таким чином, щоб суб’єкт навчання став творцем, а навчальний матеріал – засобом досягнення мети. // In the article the features of professional training of future elementary school teachers to develop younger students’ creative thinking are studied. It is established that for improvement of professional readiness of future primary school teachers to develop creative thinking of elementary school students in mathematics lessons a special atmosphere educational process of communication that promotes discovery and development of creative abilities of students must be created. It is necessary to build a learning process in such as way to make subject of an education its creator and educational material – a means to achieve the goal. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 68-73. |
en_US |
dc.subject |
Творче мислення, професійна підготовка. |
en_US |
dc.subject |
Creative thinking, training, primary school teachers, problem teaching. |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |