Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Литвин, К. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-27T08:55:05Z | |
dc.date.available | 2018-04-27T08:55:05Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/555 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено педагогічні умови, що забезпечують ефективність процесу формування у студентів готовності до розвитку творчого мислення молодших школярів на уроках математики, встановлено, що такими педагогічними умовами є: створення в навчальному процесі спеціальної атмосфери спілкування, яка сприяє розкриттю і розвитку творчих здібностей студентів, побудова навчального процесу на такому рівні, щоб суб’єкт навчання став творцем, а навчальний матеріал – засобом досягнення мети. // The article examines the pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of students' readiness for younger pupils’ creative thinking development in mathematics lessons. It is established that this teaching conditions are: the creation during a learning process the special atmosphere of communication that promotes discovery and development of students’ creative abilities in the learning process at such a level that a subject of an education was the creator, and educational material – means to an end. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 74-79. | en_US |
dc.subject | Творче мислення, урок математики, педагогічні умови, педагогічні методи. | en_US |
dc.subject | Creative thinking, math lesson, pedagogical conditions, pedagogical methods. | en_US |
dc.title | УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |