Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Піпаш Любов | |
dc.date.accessioned | 2018-04-27T08:57:42Z | |
dc.date.available | 2018-04-27T08:57:42Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/556 | |
dc.description.abstract | В статті досліджено проблему інтеграції на уроках математики у початковій школі, розкрито потенціал та зміст інтегрованих уроків математики, визначено основні форми та методи, які підвищують якість підготовки спеціалістів під час організації навчально-виховного процесу на уроках математики, визначені перспективи їх розвитку. // In the article the problem of integrating the lessons of mathematics in elementary school is considered, the potential of content integrated mathematics lessons is disclosed. The basic forms and methods that enhance the quality of training of specialists in the organization of educational process in the classes of mathematics are defined, the prospects of development are analyzes. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 80-85. | en_US |
dc.subject | Інтеграція, інтегрований урок, методична система. | en_US |
dc.subject | Integration, integrated lesson methodical system of teaching. | en_US |
dc.title | ІНТЕГРАЦІЙНІ ФОРМИ І МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |