DSpace Repository

УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА «ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НА КОМПЕТЕНТІСНИХ ЗАСАДАХ

Show simple item record

dc.contributor.author Шахрай, Л.
dc.date.accessioned 2018-04-27T09:05:54Z
dc.date.available 2018-04-27T09:05:54Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/557
dc.description.abstract У статті досліджено та теоретично обґрунтувано шляхи удосконалення художньої підготовки майбутніх учителів початкових класів до викладання предмета «Образотворче мистецтво» у початковій школі в процесі навчання образотворчої діяльності, розкрито, що процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи набуває удосконалення за умови впровадження наступних інтенсивних форм і методів: активних навчальних лекцій, семінарів, практичних та лабораторних занять у формі дискусій та обговорень. // The article revealed, theoretically substantiates ways to improve artistic training of primary school teachers to teach the subject "Visual Arts" in elementary school in the learning process of fine arts activities. It is noted that the process of training of primary school teachers acquires improvement on condition of intensive introduction of these forms and methods: active training lectures, seminars, practical and laboratory classes in the form of discussions, debates. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (6). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2016. - 246 с. - С. 86-91. en_US
dc.subject Дискусія, обговорення, ігрове проектування. en_US
dc.subject Debate, discussion, game design. en_US
dc.title УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА «ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ НА КОМПЕТЕНТІСНИХ ЗАСАДАХ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account