DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ (5–6 РОКІВ) ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Мельничук Олеся
dc.date.accessioned 2018-04-27T12:11:34Z
dc.date.available 2018-04-27T12:11:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/588
dc.description.abstract Статтю присвячено актуальній проблемі психолого-педагогічної підготовки дітей дошкільного віку до навчання у школі. Обґрунтовано особливості готовності до школи як інтегративну характеристику психічного розвитку дитини. Охарактеризовано компоненти, що забезпечують її успішну адаптацію до умов і вимог школи: мотиваційна, емоційно-вольова, інтелектуальна готовність. // The article deals with the actual problem of psychological and pedagogical preschool children’ training for schooling. The peculiarities of readiness for school as an integrative characteristics of the child’s mental development are grounded. The components that ensure its successful adaptation to conditions and requirements of school: motivational, emotional-volitional, intellectual readiness are characterized. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 18-24. en_US
dc.subject Підготовка до школи, дошкільники, першокласники; мотиваційна, емоційно-вольова, розумова готовність. en_US
dc.subject Training for schooling, preschool children, first-grader pupils, motivational, emotional- volitional, mental readiness en_US
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ГОТОВНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ (5–6 РОКІВ) ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account