dc.contributor.author |
Орлич Тетяна |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-27T12:19:05Z |
|
dc.date.available |
2018-04-27T12:19:05Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/590 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено актуальній проблемі морального виховання у дошкільному віці. Обґрунтовано рівні морального розвитку у період дошкільного дитинства: уявлення про моральні норми, моральні почуття, мотиви і звички моральної поведінки; формування основ соціальної компетентності та моральної свідомості. Охарактеризовано специфіку розвитку внутрішніх моральних якостей дітей дошкільного віку: почуття власної гідності, почуття сорому, почуття обов’язку. // The article deals with the actual problem of moral education in preschool age. The levels of moral development during period of preschool childhood: the concept of moral norms, moral feelings, motives and habits of moral behaviour; formation of the foundations of social competence and moral consciousness are justified. The specific character of development of the preschool children’s internal moral qualities: self-esteem, sense of shame, sense of duty are described. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 25-30. |
en_US |
dc.subject |
Дошкільники, моральне виховання, рівні морального розвитку, моральні якості. |
en_US |
dc.subject |
Preschool children, moral education, levels of moral development, moral qualities. |
en_US |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |