Короткий опис(реферат):
У статті досліджено діагностичний інструментарій готовності дитини до школи. Розкрито, що показниками готовності дитини до шкільного навчання виступає комплекс якостей і характеристик, які свідчать про певні досягнення в розвитку дитини. Визначено, що ці показники слід розглядати як діагностичну основу навчальної, розвивальної та виховної діяльності вчителів в першому класі. Проведено педагогічний експеримент. Обґрунтовано, що результати діагностики готовності дитини до школи дозволяють: конкретно визначити спрямованість навчання; отримати дані для здійснення індивідуального підходу до дитини в навчально-виховному процесі; скомплектувати спеціалізовані та диференційовані класи. // The article investigates diagnostic tools for child’s readiness for school. It is revealed that the factors of child’s readiness for school education are the complex of qualities and characteristics, which testify about certain achievements in the child’s development. The authors determined that these factors one should be considered as a diagnostic basis for educational, developmental and upbringing activities of the first grade teachers. The pedagogical experiment was conducted. It is grounded that the results of the child’s readiness allow: to determine specifically direction of learning; to obtain data for implementation of an individual approach to the child in educational process; to complete specialized and differentiated classes.