Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Семенюк Олександра | |
dc.date.accessioned | 2018-04-27T12:28:11Z | |
dc.date.available | 2018-04-27T12:28:11Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/594 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено проблеми використання інноваційних технологій у дошкільних навчальних закладах. Розкрито основні форми використання інноваційних технологій, які підвищують якість підготовки спеціалістів. Визначено перспективи розвитку майбутніх вихователів. Обґрунтовано, що основне призначення інноваційних технологій полягає у тому, щоб враховувати індивідуальні відмінності у навчальних можливостях дошкільників та забезпечити для них оптимальний характер пізнавальної діяльності у процесі начальної роботи. // The article deals with the problems of innovative technologies in preschool educational institutions usage. The basic forms of innovative technologies use that increase the quality of specialists’ training are revealed. The prospects of future teachers’ development are determined. The authors grounded that the main purpose of innovative technologies is to take into account the individual differences of the preschookers’ educational capabilities and to provide the optimal character of cognitive activity for them in the process of initial work. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 49-54. | en_US |
dc.subject | Інновація, інноваційні технології, професійна підготовка. | en_US |
dc.subject | Innovation, innovative technologies, professional training. | en_US |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | en_US |
dc.type | Article | en_US |