00 DSpace/Manakin Repository

ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юсин, Л.
dc.date.accessioned 2018-04-27T12:34:56Z
dc.date.available 2018-04-27T12:34:56Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/597
dc.description.abstract У статті розкрито поняття «компетенція», «компетентність», «професійна компетентність», «правова компетентність». Розглянуто різні точки зору на проблему професійної компетентності. Визначено сукупність фахових компетенцій майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. Обґрунтовано, що найбільш ефективними формами організації навчально-виховного процесу є використання дискусій, проблемних ситуацій, дидактичних та ділових ігор, методу проектів. // The notion of «competence», «expert knowledge», «professional competence», «legal competence» are revealed in the article. Different points of view on the problem of professional competence are considered. The set of professional competences of the preschool future teacher is determined. The authors grounded that the most effective forms of the educational process organization is the use of discussions, problem situations, didactic and business games, project method. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 68-74. en_US
dc.subject Компетенція, компетентність, професійна компетентність, правова компетентність, майбутній вихователь дошкільного навчального заклад. en_US
dc.subject Competence, expert knowledge, professional competence, legal competence, preschool future teacher. en_US
dc.title ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу