DSpace Repository

ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ ТЕЛЕРЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Петрук Юліана
dc.date.accessioned 2018-04-27T13:37:00Z
dc.date.available 2018-04-27T13:37:00Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/617
dc.description.abstract У статті досліджено стан соціальної реклами в Україні та перспективи її розвитку. Розглянуто основні проблеми, що стосуються становлення соціальної реклами як самостійного елементу загальної соціальної політики держави. Визначено способи формування громадської думки. // The article investigates the state of social advertisement in Ukraine and the prospects for its development. The main problems concerning formation of social advertising as an independent element of the general social policy of the state are considered. The ways of public opinion formation are determined. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 2 (8). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2017. - 219 с. - С. 194-199. en_US
dc.subject Соціальна реклама, регулювання, формування громадської думки, соціальні проекти, зміна поведінкової моделі. en_US
dc.subject Social advertisement, regulation, formation of public opinion, social projects, change of behavioral pattern. en_US
dc.title ВПЛИВ СОЦІАЛЬНОЇ ТЕЛЕРЕКЛАМИ НА ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account