Короткий опис(реферат):
У статті проаналізовано ключові особливості соціальних комунікацій як суспільно-історичного явища, які дають можливість зрозуміти, що сам феномен соціальних комунікацій творять людські особистості, вписані у контекст певної спільноти, історичної епохи та суспільного процесу. Досліджено, що закріплення одного певного варіанту взірця соціальних комунікацій стає основою для того, щоби контент носіїв проходив до аудиторії не у вигляді його (контенту) постійної зміни та переробки, а у вигляді створення нових символічних значень цілісних комплексів вже не традиційних смислів. // This article analyzes the key peculiarities of social communications as the social and historical phenomenon, which makes it possible to understand that the phenomenon of social communications creates the human individuals, listed into the context of a certain society, historical era and social process. The authors investigated that fixing one certain variant of standard of social communications becomes the basis for that content of media passes to the audience not in the form of its (content) of permanent change and processing, but in the form of creation of new symbolic values of integral complexes of not traditional senses.