dc.contributor.author | Борейко, В. І. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T13:40:50Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T13:40:50Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/622 | |
dc.description.abstract | В статті досліджено нинішній стан вищої школи України, визначено переваги і недоліки, які наша країна отримала після приєднання до Болонського процесу, обґрунтовано пропозиції для підвищення якості підготовки студентів та наукових кадрів. // In this article the current state of higher school of Ukraine is investigated, the advantages and disadvantages, that our country has received after joining the Bologna process are defined, proposal for improving the quality training of students and academic personnel are substantiated. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць. - Рівне:РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 239 с. - С. 5-12. | en_US |
dc.subject | вища школа | en_US |
dc.subject | higher school | en_US |
dc.subject | Болонський процес | |
dc.subject | якість підготовки | |
dc.subject | мобільність | |
dc.subject | наукові кадри | |
dc.subject | Bologna process | |
dc.subject | quality of training | |
dc.subject | mobility | |
dc.subject | scientific personnel | |
dc.title | НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ ПІСЛЯ ЇЇ ПРИЄДНАННЯ ДО БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |