DSpace Repository

НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ ПІСЛЯ ЇЇ ПРИЄДНАННЯ ДО БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ

Show simple item record

dc.contributor.author Борейко, В. І.
dc.date.accessioned 2024-02-26T13:40:50Z
dc.date.available 2024-02-26T13:40:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/622
dc.description.abstract В статті досліджено нинішній стан вищої школи України, визначено переваги і недоліки, які наша країна отримала після приєднання до Болонського процесу, обґрунтовано пропозиції для підвищення якості підготовки студентів та наукових кадрів. // In this article the current state of higher school of Ukraine is investigated, the advantages and disadvantages, that our country has received after joining the Bologna process are defined, proposal for improving the quality training of students and academic personnel are substantiated. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Збірник наукових праць. - Рівне:РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 239 с. - С. 5-12. en_US
dc.subject вища школа en_US
dc.subject higher school en_US
dc.subject Болонський процес
dc.subject якість підготовки
dc.subject мобільність
dc.subject наукові кадри
dc.subject Bologna process
dc.subject quality of training
dc.subject mobility
dc.subject scientific personnel
dc.title НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ ПІСЛЯ ЇЇ ПРИЄДНАННЯ ДО БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account