dc.contributor.author |
Кукалець М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-26T13:34:50Z |
|
dc.date.available |
2024-02-26T13:34:50Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/626 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкриті основні підходи до удосконалення підготовки учнів початкових класів за природничими дисциплінами, проаналізовані праці вчених-методистів з природознавства щодо організації самостійної роботи учнів, наведені рекомендації до оволодіння школярами текстовими і позатекстовими компонентами. // In this article the main approaches to improvement of pupils’ of primary school training on natural sciences are revealed; the works of scientists and educators on organization of the independent work of pupils are analyzed; recommendations for schoolchildren’s mastering text and beyond the text components are presented. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 54-60. |
en_US |
dc.subject |
природознавство |
en_US |
dc.subject |
natural science |
en_US |
dc.subject |
природознавча компетентність |
|
dc.subject |
позатекстові компоненти |
|
dc.subject |
natural science competence |
|
dc.subject |
beyond the text components |
|
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ РОБОТИ З ПІДРУЧНИКОМ «ПРИРОДОЗНАВСТВО» |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |