DSpace Repository

РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Михальчук, Н. О.
dc.contributor.author Івашкевич, Е. З.
dc.date.accessioned 2024-02-26T13:29:50Z
dc.date.available 2024-02-26T13:29:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/640
dc.description.abstract В статті розкрито зміст поняття “соціальний інтелект” як загальної здатності людини до пізнання поведінки інших людей. Обґрунтовано феномен інтелектуальної обдарованості та охарактеризовано дослідження, в яких описується це психологічне поняття з точки зору залежності його рівня розвитку від знань індивіда, рівня креативності та рівня IQ. Охарактеризовано складові інтелектуальної обдарованості. Досліджено особливості розвитку соціального інтелекту майбутнього педагога методами активного навчання, зокрема, за допомогою проведення психологічних тренінгів. // In this article the context of the term “social intellect” as a general ability of a person to understand the behavior of other people was substantiated. The phenomenon of intellectual giftedness was justified; the characteristic of studies that describe this psychological concept in terms of its development level depending on knowledge of the individual, the level of creativity and level of IQ. The characteristic of intellectual giftedness components is given. The features of the social intelligence development of the future teacher by active learning methods, in fact, with the help of psychological training are investigated. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 1(19). - С. 95-106. en_US
dc.subject соціальний інтелект en_US
dc.subject social intellect en_US
dc.subject загальна здібність
dc.subject інтелектуальна обдарованість
dc.subject креативність
dc.subject IQ
dc.subject general ability
dc.subject intellectual giftedness
dc.subject the correlation
dc.subject creativeness
dc.title РОЗВИТОК СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА ЗАСОБАМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account