dc.contributor.author |
Aksman, J. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-26T13:12:50Z |
|
dc.date.available |
2024-02-26T13:12:50Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/652 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглянуто перебіг та результати проекту «Наука – Мистецтво – Освіта» та запропоновані нові підходи до діагностики, методів і форм роботи з художньо обдарованими учнями. // In the article reviews the progress and results of the project "Science – Arts – Education" and are offered new approaches to diagnosis, methods and forms of work with artistically gifted students. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 6-15. |
en_US |
dc.subject |
наука |
en_US |
dc.subject |
science |
en_US |
dc.subject |
мистецтво |
|
dc.subject |
освіта |
|
dc.subject |
діагностика |
|
dc.subject |
художньо обдаровані учні |
|
dc.subject |
art |
|
dc.subject |
education |
|
dc.subject |
diagnosis |
|
dc.subject |
artistically gifted students |
|
dc.title |
„Nauka – Sztuka – Edukacja” innowacyjny model pracy z dzieckiem zdolnym plastycznie jako rezultat międzynarodowych praktyk edukacyjnych |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |