Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Aksman, J. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T13:12:50Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T13:12:50Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/652 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто перебіг та результати проекту «Наука – Мистецтво – Освіта» та запропоновані нові підходи до діагностики, методів і форм роботи з художньо обдарованими учнями. // In the article reviews the progress and results of the project "Science – Arts – Education" and are offered new approaches to diagnosis, methods and forms of work with artistically gifted students. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 6-15. | en_US |
dc.subject | наука | en_US |
dc.subject | science | en_US |
dc.subject | мистецтво | |
dc.subject | освіта | |
dc.subject | діагностика | |
dc.subject | художньо обдаровані учні | |
dc.subject | art | |
dc.subject | education | |
dc.subject | diagnosis | |
dc.subject | artistically gifted students | |
dc.title | „Nauka – Sztuka – Edukacja” innowacyjny model pracy z dzieckiem zdolnym plastycznie jako rezultat międzynarodowych praktyk edukacyjnych | en_US |
dc.type | Article | en_US |