DSpace Repository

ПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Грицай, Н. Б.
dc.date.accessioned 2024-02-26T13:05:50Z
dc.date.available 2024-02-26T13:05:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/655
dc.description.abstract У статті розкрито значення педагогічної практики в системі методичної підготовки майбутніх учителів біології. Визначено недоліки в організації та проведенні педагогічної практики у ВНЗ та шляхи її вдосконалення. Обґрунтовано можливості використання портфоліо як засобу автентичного оцінювання педагогічної практики з біології. // The meaning of pedagogical practice in the system of the future biology teachers’ methodical training is cleared in the article. The drawbacks in organization and conduction of the students’ pedagogical practice in higher educational establishments and the ways of its improvement are drawn. The possibilities of portfolio usage as the means of authentic evaluation of pedagogical biology practice are defined. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 44-49. en_US
dc.subject методика навчання біології en_US
dc.subject methods of teaching biology en_US
dc.subject портфоліо
dc.subject педагогічна практика
dc.subject оцінювання
dc.subject portfolio
dc.subject pedagogical practices
dc.subject assessment
dc.title ПІДВИЩЕННЯ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account