Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лещенко Г. П. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T13:01:50Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T13:01:50Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/658 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сучасні підходи до викладання української мови у загальноосвітній школі, які відповідають меті і новому змісту навчання та є компетентнісно і комунікативно спрямованими. Основну увагу зосереджено на функційно-комунікативному підході, визначено його сутність, основи, принципи, засоби і методи реалізації. // The article reviews current approaches to teaching Ukrainian language in secondary school, which answer the purpose and a new content of the native language study and are competency and communicative directed. The main attention is focused on a functional-communicative approach. Its essence, basis, principles, means and methods of implementation are defined. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 78-85. | en_US |
dc.subject | компетентнісне навчання | en_US |
dc.subject | competence training | en_US |
dc.subject | українська мова | |
dc.subject | компетенція | |
dc.subject | комунікація | |
dc.subject | функційно-комунікативний підхід | |
dc.subject | Ukrainian language | |
dc.subject | competence | |
dc.subject | communication | |
dc.subject | functional and communicative approach | |
dc.title | СУЧАСНІ КОМУНІКАТИВНО ЗОРІЄНТОВАНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ШКОЛІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |