dc.contributor.author |
Марчук, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-26T12:59:50Z |
|
dc.date.available |
2024-02-26T12:59:50Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/660 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено основні постулати психолого-педагогічної системи навчання О. Зачиняєва на прикладі вивчення орфографії; розглянуто пропозиції педагога щодо залучення під час опрацювання нового навчального матеріалу всіх проявів людської психіки; обґрунтовано, що положення системи навчання, запропоновані О. Зачиняєвим, залишаються актуальними і можуть бути використані у сучасній середній школі. // The author analyzes the basic tenets of A. Zachynyayev’s psycho-pedagogical training system on the example of spelling; teacher’s proposals on attraction in preparing new teaching material all forms of the human psyche are considered; it is justified that the provisions of the training system proposed by A. Zachyinyayev remain relevant and should be used in the modern school. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 94-101. |
en_US |
dc.subject |
психологія |
en_US |
dc.subject |
psychology |
en_US |
dc.subject |
педагогіка |
|
dc.subject |
орфографія |
|
dc.subject |
система навчання |
|
dc.subject |
education |
|
dc.subject |
spelling |
|
dc.subject |
learning system |
|
dc.title |
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ОРФОГРАФІЇ О. ЗАЧИНЯЄВА ЯК ВЗІРЕЦЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |