Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марчук, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-26T12:59:50Z | |
dc.date.available | 2024-02-26T12:59:50Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/660 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено основні постулати психолого-педагогічної системи навчання О. Зачиняєва на прикладі вивчення орфографії; розглянуто пропозиції педагога щодо залучення під час опрацювання нового навчального матеріалу всіх проявів людської психіки; обґрунтовано, що положення системи навчання, запропоновані О. Зачиняєвим, залишаються актуальними і можуть бути використані у сучасній середній школі. // The author analyzes the basic tenets of A. Zachynyayev’s psycho-pedagogical training system on the example of spelling; teacher’s proposals on attraction in preparing new teaching material all forms of the human psyche are considered; it is justified that the provisions of the training system proposed by A. Zachyinyayev remain relevant and should be used in the modern school. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 94-101. | en_US |
dc.subject | психологія | en_US |
dc.subject | psychology | en_US |
dc.subject | педагогіка | |
dc.subject | орфографія | |
dc.subject | система навчання | |
dc.subject | education | |
dc.subject | spelling | |
dc.subject | learning system | |
dc.title | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ОРФОГРАФІЇ О. ЗАЧИНЯЄВА ЯК ВЗІРЕЦЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ | en_US |
dc.type | Article | en_US |