00 DSpace/Manakin Repository

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ОРФОГРАФІЇ О. ЗАЧИНЯЄВА ЯК ВЗІРЕЦЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марчук, О. О.
dc.date.accessioned 2024-02-26T12:59:50Z
dc.date.available 2024-02-26T12:59:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/660
dc.description.abstract У статті досліджено основні постулати психолого-педагогічної системи навчання О. Зачиняєва на прикладі вивчення орфографії; розглянуто пропозиції педагога щодо залучення під час опрацювання нового навчального матеріалу всіх проявів людської психіки; обґрунтовано, що положення системи навчання, запропоновані О. Зачиняєвим, залишаються актуальними і можуть бути використані у сучасній середній школі. // The author analyzes the basic tenets of A. Zachynyayev’s psycho-pedagogical training system on the example of spelling; teacher’s proposals on attraction in preparing new teaching material all forms of the human psyche are considered; it is justified that the provisions of the training system proposed by A. Zachyinyayev remain relevant and should be used in the modern school. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 94-101. en_US
dc.subject психологія en_US
dc.subject psychology en_US
dc.subject педагогіка
dc.subject орфографія
dc.subject система навчання
dc.subject education
dc.subject spelling
dc.subject learning system
dc.title ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ ОРФОГРАФІЇ О. ЗАЧИНЯЄВА ЯК ВЗІРЕЦЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу