dc.contributor.author |
Hargreaves, S. |
|
dc.contributor.author |
De Brucker, J. |
|
dc.contributor.author |
Belmans, W. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-26T12:56:50Z |
|
dc.date.available |
2024-02-26T12:56:50Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/662 |
|
dc.description.abstract |
This article deals with the results of experimental study of successful training of teacher trainer in language learning in split-class teaching (SCT) in a three-field methodology. This research focuses on a new approach linking communicative language teaching (CLT), self-sustained learning (SSL) and focus on from (FonF) with ICT in a novel language training environment. // У статті проаналізовано результати експериментального дослідження ефективності педагогічної підготовки майбутніх вчителів в процесі вивчення мови у спліт-класах (SCT) за тригалузевою методологію. Висвітлено новий підхід взаємозв'язку комунікативного навчання мови (CLT), самостійного навчання (SSL) та інформаційно-комунікативного навчання (ІКТ). |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 122-132. |
en_US |
dc.subject |
сomputer assisted language learning (CALL) |
en_US |
dc.subject |
комп'ютеризоване навчання мови (CALL) |
en_US |
dc.subject |
split-class teaching (SCT) |
|
dc.subject |
self- sustained learning |
|
dc.subject |
blended learning & technology (ICT) |
|
dc.subject |
навчання у спліт-класах (SCT) |
|
dc.subject |
самостійне навчання |
|
dc.subject |
змішане навчання з використанням ІКТ |
|
dc.title |
DESIGN-BASED RESEARCH FOCUSING ON THE INFLUENCES OF A PEDAGOGICAL THREE-FIELD METHODOLOGY IN STUDENTS’ LEARNING OUTCOMES |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |