00 DSpace/Manakin Repository

DESIGN-BASED RESEARCH FOCUSING ON THE INFLUENCES OF A PEDAGOGICAL THREE-FIELD METHODOLOGY IN STUDENTS’ LEARNING OUTCOMES

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Hargreaves, S.
dc.contributor.author De Brucker, J.
dc.contributor.author Belmans, W.
dc.date.accessioned 2024-02-26T12:56:50Z
dc.date.available 2024-02-26T12:56:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/662
dc.description.abstract This article deals with the results of experimental study of successful training of teacher trainer in language learning in split-class teaching (SCT) in a three-field methodology. This research focuses on a new approach linking communicative language teaching (CLT), self-sustained learning (SSL) and focus on from (FonF) with ICT in a novel language training environment. // У статті проаналізовано результати експериментального дослідження ефективності педагогічної підготовки майбутніх вчителів в процесі вивчення мови у спліт-класах (SCT) за тригалузевою методологію. Висвітлено новий підхід взаємозв'язку комунікативного навчання мови (CLT), самостійного навчання (SSL) та інформаційно-комунікативного навчання (ІКТ). en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 122-132. en_US
dc.subject сomputer assisted language learning (CALL) en_US
dc.subject комп'ютеризоване навчання мови (CALL) en_US
dc.subject split-class teaching (SCT)
dc.subject self- sustained learning
dc.subject blended learning & technology (ICT)
dc.subject навчання у спліт-класах (SCT)
dc.subject самостійне навчання
dc.subject змішане навчання з використанням ІКТ
dc.title DESIGN-BASED RESEARCH FOCUSING ON THE INFLUENCES OF A PEDAGOGICAL THREE-FIELD METHODOLOGY IN STUDENTS’ LEARNING OUTCOMES en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу