Короткий опис(реферат):
В статті проаналізовано стан досліджень та перспективи розвитку дошкільної педагогіки. Доведено, що наявні недоліки у підготовці дітей дошкільного віку до отримання знань та наступної активної участі в соціально-громадському житті, виробництві і науковій діяльності пов’язані з наявністю інформативного підходу в просвітно-виховному процесі. Запропоновано започаткувати наукову та навчальну дисципліну, покликану обґрунтувати процес виховання як засвоєння культурно історичних цінностей в доступній для дітей образній формі. // The article analyzes the state of research and development perspectives of preschool pedagogy. It is proved that the shortcomings in the preparation of pre-school children to acquire knowledge and the subsequent active participation in social and public life, production and research activities associated with the presence of an informative approach to the educational and upbringing process. It is proposed to create a scientific and academic discipline designed to justify the process of education as the assimilation of cultural historical values available for children in shape.