dc.contributor.author |
Карабанова Н. С. |
|
dc.contributor.author |
Карабанов А. Г. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-26T10:36:32Z |
|
dc.date.available |
2024-02-26T10:36:32Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/691 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито організацію та проведення маркетингового дослідження керівництвом спортивних шкіл, обґрунтовано суть маркетингових досліджень у дитячих юнацьких спортивних школах, показано, що маркетингові дослідження у спортивній установі повинні базуватися на використанні комплексу методів, які дозволяють визначити ефективність їх діяльності. // In this article the organization and the realization of the market research by leadership of sports schools are revealed, the essence of marketing research in children's sports schools is grounded, it is shown, that marketing research in the sports organization should be based on the use of complex methods, which permit to determine their effectiveness. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 266-272. |
en_US |
dc.subject |
спортивний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
sports marketing |
en_US |
dc.subject |
реклама |
|
dc.subject |
комерціалізація |
|
dc.subject |
концесія |
|
dc.subject |
ринок |
|
dc.subject |
послуга |
|
dc.subject |
маркетингове дослідження |
|
dc.subject |
advertising |
|
dc.subject |
commercialization |
|
dc.subject |
concession |
|
dc.subject |
market |
|
dc.subject |
service |
|
dc.subject |
marketing investigation |
|
dc.title |
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ СПОРТИВНИХ ШКОЛАХ В УМОВАХ РИНКОВИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |