Abstract:
У статті досліджено проблему формування світогляду учнів початкових класів на прикладі творчості поета-романтика Т. Шевченка, схарактеризовано методи та прийоми, які доцільно використовувати вчителям, проаналізовано зміст маловідомих поетичних творів, що є зрозумілими дітям. На основі аналізу наукової літератури (педагогічного, філософського, великого тлумачного словників) подано значення терміна «світогляд». Дано рекомендації учителям початкових класів щодо використання творчості Т. Шевченка під час формування світогляду школярів у сучасних школах незалежної України. // The problem of primary school pupils’ world outlook formation by the works of Taras Shevchenko is learned, the methods and techniques that should be used by teachers are described, the content of obscure poetry, which is understandable for small children is analyzed. Using various scientific literature (educational, philosophical, large glossary dictionary) the author presents the term world outlook. Recommendations for primary school teachers about using T. Shevchenko’s poems in the schoolchildren world outlook formation in modern independent Ukraine are given.