Короткий опис(реферат):
У статті досліджено проблему естетичного виховання особистості, проаналізовано літературну спадщину Т. Шевченка та визначаються його погляди на прекрасне й потворне, високе й низьке, трагічне й комічне, розуміння ним естетично важливого та його значення для особистості, а також ставлення до мистецтва й особливості художньо-образного сприйняття світу, з’ясовано роль пейзажної лірики, яка виступає джерелом естетичного натхнення Т. Шевченка, обґрунтовано можливості використання творів Кобзаря на уроках читання у початкових класах з метою естетичного виховання. // The problem of aesthetic education of an individual is investigated in the article. Literary heritage of T. Shevchenko is analyzed and his views on the beautiful and the ugly, the high and the low, the tragic and the comic, the understanding of the aesthetic significant and its meaning for the personality and his attitude to art and features of artistic-imaginative perception of the world are determined. The role of scenic poetry, which is the source of aesthetic inspiration of T. Shevchenko is defined, the possibilities of using the works of the poet at Reading lessons at primary school for the purpose of aesthetic education are grounded.