DSpace Repository

ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТЕОРІЇ ПІДРУЧНИКА ТА ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАД ЙОГО СТВОРЕННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Генсіцька-Антонюк, Н. О.
dc.date.accessioned 2024-02-23T11:12:27Z
dc.date.available 2024-02-23T11:12:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/735
dc.description.abstract У статті досліджено шкільний підручник як історико-педагогічний феномен. Розкрито основні аспекти теорії підручника та підходи до розроблення дидактичних засад його створення. Виокремлено дидактичні функції шкільного підручника. Визначено основні проблеми творення підручника. Запропоновано конкретні рекомендації для підвищення зрозумілості і ефективності сприйняття та розуміння тексту підручника. // In the article the school textbook as a historical and pedagogical phenomenon is investigated. The basic aspects of textbook formation theory and approaches to developing of didactic principles of its creation are revealed. The didactic functions of school textbook are described. In addition, the article singled out the main problems of textbook formation. The specific recommendations on improving the clarity and effectiveness of perception and comprehension of the textbook are proposed. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 32-38. en_US
dc.subject шкільний підручник en_US
dc.subject school textbook en_US
dc.subject функціональний підхід
dc.subject творення підручника
dc.subject принципи навчання
dc.subject functional approach
dc.subject textbook formation
dc.subject learning principles
dc.title ОСНОВНІ АСПЕКТИ ТЕОРІЇ ПІДРУЧНИКА ТА ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАД ЙОГО СТВОРЕННЯ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account