00 DSpace/Manakin Repository

ЖАНР ЕСЕ У ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ ВИМІРІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Груба, Т. Л.
dc.date.accessioned 2024-02-23T11:10:27Z
dc.date.available 2024-02-23T11:10:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/741
dc.description.abstract У статті досліджено класифікацію жанру есе, визначено його лінгводидактичний потенціал, роль у розвитку учнівської творчості, креативного мислення, формуванні вмінь вільно володіти виражальними засобам; розкрито шляхи вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок старшокласників, охарактеризовано відмінності есе від інших жанрів учнівських письмових робіт та особливості його використання на уроках української мови в профільній школі. // The article presents a classification of essay genre, its lingual didactic potential, and its role in the development of pupils’ creativity and creative thinking, in forming the ability of impressive devises usage; the aspects of improving speech skills of high school pupils are investigated, the peculiarities of their using at the lessons of the Ukrainian language at profile school and how they differ from other styles of writing are characterised. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 45-51. en_US
dc.subject есе en_US
dc.subject essay en_US
dc.subject жанрово-комунікативний аспект
dc.subject профільна школа
dc.subject авторська оцінка
dc.subject авторський задум
dc.subject genre and communicative aspect
dc.subject profile school
dc.subject author’s opinion
dc.subject author’s conception
dc.title ЖАНР ЕСЕ У ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ ВИМІРІ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу