Короткий опис(реферат):
В статті досліджено особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до громадянського виховання молодших школярів. Визначено психолого-педагогічні особливості громадянського виховання майбутніх вчителів, підібрано педагогічні умови громадянського виховання: внутрішня активність майбутнього педагога-вихователя; позитивна атмосфера взаємного прийняття викладача і студента; структурування навчально-виховного процесу у вищій школі на основі співпраці викладача і майбутнього педагога; заохочення до саморозвитку, досягнення мети. // In the article the features of future teachers of initial school training to civil education of junior schoolchildren are investigated. The psychological and pedagogical features of civil education of future teachers are defined, the pedagogical terms of civil education are selected: internal activity of future teacher; positive atmosphere of mutual acceptance of teacher and student, structure of educational process at higher school on the basis of collaboration of teacher and future teacher, promotion of self-development, achieving the goal.