dc.contributor.author |
Мельничук Л. Б. |
|
dc.contributor.author |
Саприкіна О. П. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-23T09:36:09Z |
|
dc.date.available |
2024-02-23T09:36:09Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/751 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано основні теоретичні підходи до визначення сутності феномену обдарованості; проаналізовано особливості організації навчально-виховного процесу з обдарованими учнями в сучасних умовах; розкрито теоретичні аспекти підготовки вчителя до роботи з обдарованими школярами. Охарактеризовано знання та вміння, необхідні для забезпечення високого рівня професійно-педагогічної підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми. // The article justified the main theoretical approaches to the definition and nature of the phenomenon of giftedness; the features of the educational process for gifted pupils in modern conditions are analyzed; the theoretical aspects of preparing teachers to work with gifted pupils are revealed. Knowledge and skills required to ensure a high level of professional and pedagogical training of teachers to work with gifted children are grounded. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 131-137. |
en_US |
dc.subject |
обдарованість |
en_US |
dc.subject |
giftedness |
en_US |
dc.subject |
the concept of creative giftedness |
|
dc.subject |
ability |
|
dc.subject |
talent |
|
dc.subject |
creativity |
|
dc.subject |
self-improvement |
|
dc.subject |
teacher training |
|
dc.subject |
концепція творчої обдарованості |
|
dc.subject |
здібності |
|
dc.subject |
талант |
|
dc.subject |
креативність |
|
dc.subject |
самовдосконалення |
|
dc.subject |
підготовка вчителя |
|
dc.title |
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |