Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельничук Л. Б. | |
dc.contributor.author | Саприкіна О. П. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T09:36:09Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T09:36:09Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/751 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано основні теоретичні підходи до визначення сутності феномену обдарованості; проаналізовано особливості організації навчально-виховного процесу з обдарованими учнями в сучасних умовах; розкрито теоретичні аспекти підготовки вчителя до роботи з обдарованими школярами. Охарактеризовано знання та вміння, необхідні для забезпечення високого рівня професійно-педагогічної підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми. // The article justified the main theoretical approaches to the definition and nature of the phenomenon of giftedness; the features of the educational process for gifted pupils in modern conditions are analyzed; the theoretical aspects of preparing teachers to work with gifted pupils are revealed. Knowledge and skills required to ensure a high level of professional and pedagogical training of teachers to work with gifted children are grounded. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 131-137. | en_US |
dc.subject | обдарованість | en_US |
dc.subject | giftedness | en_US |
dc.subject | the concept of creative giftedness | |
dc.subject | ability | |
dc.subject | talent | |
dc.subject | creativity | |
dc.subject | self-improvement | |
dc.subject | teacher training | |
dc.subject | концепція творчої обдарованості | |
dc.subject | здібності | |
dc.subject | талант | |
dc.subject | креативність | |
dc.subject | самовдосконалення | |
dc.subject | підготовка вчителя | |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |