dc.contributor.author |
Мельничук Л. Б. |
|
dc.contributor.author |
Трофимчук В. М. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-23T09:35:09Z |
|
dc.date.available |
2024-02-23T09:35:09Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/752 |
|
dc.description.abstract |
У статті подано загальнонаукову характеристику професійної культури майбутнього учителя, обґрунтовано компоненти, показники і рівні її сформованості у майбутніх педагогів. Виокремлено та охарактеризовано систему компонентів формування професійної культури майбутнього учителя: когнітивний, конструктивно-прогностичний, організаційно-діяльнісний та оцінно-інформаційний. Обґрунтовано основні професійні уміння, які входять до складу кожного з компонентів. // The article presents a general scientific characteristic of future teacher’s professional culture; the components and levels of future teacher’s professional culture formation are grounded. The system components of future teacher’s professional culture forming are allocated and described: cognitive, prognostic, organizational and evaluative informational. The basic professional skills, which are a part of each component, are grounded. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 138-145. |
en_US |
dc.subject |
професійна культура |
en_US |
dc.subject |
professional culture |
en_US |
dc.subject |
майбутній педагог |
|
dc.subject |
компоненти |
|
dc.subject |
показники та рівні сформованості професійної культури |
|
dc.subject |
future teacher |
|
dc.subject |
components |
|
dc.subject |
indicators and levels of the professional culture |
|
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |