Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельничук Л. Б. | |
dc.contributor.author | Трофимчук В. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T09:35:09Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T09:35:09Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/752 | |
dc.description.abstract | У статті подано загальнонаукову характеристику професійної культури майбутнього учителя, обґрунтовано компоненти, показники і рівні її сформованості у майбутніх педагогів. Виокремлено та охарактеризовано систему компонентів формування професійної культури майбутнього учителя: когнітивний, конструктивно-прогностичний, організаційно-діяльнісний та оцінно-інформаційний. Обґрунтовано основні професійні уміння, які входять до складу кожного з компонентів. // The article presents a general scientific characteristic of future teacher’s professional culture; the components and levels of future teacher’s professional culture formation are grounded. The system components of future teacher’s professional culture forming are allocated and described: cognitive, prognostic, organizational and evaluative informational. The basic professional skills, which are a part of each component, are grounded. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 138-145. | en_US |
dc.subject | професійна культура | en_US |
dc.subject | professional culture | en_US |
dc.subject | майбутній педагог | |
dc.subject | компоненти | |
dc.subject | показники та рівні сформованості професійної культури | |
dc.subject | future teacher | |
dc.subject | components | |
dc.subject | indicators and levels of the professional culture | |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |