Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Cойко, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-23T08:42:48Z | |
dc.date.available | 2024-02-23T08:42:48Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/760 | |
dc.description.abstract | У статті досліджено актуальну проблему формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. Обґрунтовано, що професійна компетентність вчителя розвиваються не лише в процесі опанування циклу психолого-педагогічних і дидактико-методичних дисциплін, а за допомогою всієї системи професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Розкрито, що підготовка професійно компетентного вчителя є одним з актуальних завдань і предметом наукових дискусій та роздумів учених сучасності й минулого. // The article deals with current issues of future primary school teacher professional competence formation. Professional competence of teachers is developed not only in the process of mastering the cycle of psycho-pedagogical and didactic-methodical disciplines, but with the help of the entire training system in higher education establishment. It is disclosed that the training of professionally competent teacher is one of the urgent tasks and the subject of scientific discussions and reflection. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 215-220. | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | professional competence | en_US |
dc.subject | primary school teacher | |
dc.subject | higher education establishment | |
dc.subject | учитель початкових класів | |
dc.subject | вищий навчальний заклад | |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ | en_US |
dc.type | Article | en_US |