DSpace Repository

НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ БАКАЛАВРІВ З ТУРИЗМУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Show simple item record

dc.contributor.author Томащук О. Г., Дишко О. Л.
dc.date.accessioned 2024-02-23T08:38:48Z
dc.date.available 2024-02-23T08:38:48Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/762
dc.description.abstract У статті представлено теоретичну модель формування готовності бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг, яка складається з чотирьох блоків: організаційного, змістового, конструктивного і діагностико-результативного. Сформульовано завдання та педагогічні умови, які сприятимуть досягненню мети підготовки бакалаврів з туризму до професійної взаємодії зі споживачами туристичних послуг. // This article presents a theoretical model of readiness of bachelors in tourism for professional interaction with consumers of tourism services, which consists of four blocks: organizational, contextual, structural and diagnostic-effective. The tasks and pedagogical conditions, which contribute achievement of the objectives of bachelors in tourism training to professional interaction with consumers of tourism services are formulated. en_US
dc.publisher Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 247-252. en_US
dc.subject модель en_US
dc.subject мodel en_US
dc.subject бакалавр з туризму
dc.subject професійна взаємодія
dc.subject споживачі туристичних послуг
dc.subject bachelor in tourism
dc.subject professional interaction
dc.subject consumers of tourist services
dc.title НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ БАКАЛАВРІВ З ТУРИЗМУ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ЗІ СПОЖИВАЧАМИ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account