dc.contributor.author |
Фінчук, Г. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-23T08:36:48Z |
|
dc.date.available |
2024-02-23T08:36:48Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/763 |
|
dc.description.abstract |
В статті досліджено передумови, що зумовили виникнення та розвиток сімейного виховання в країнах Західної Європи і Північної Америки та основні періоди його розвитку. Розкрито суть фундаментальних питань, що стоять перед сімейним вихованням в зарубіжній педагогіці. Обґрунтовано необхідність вивчення i використання досвіду провідних зарубіжних країн з питань сімейного виховання у сучасній національній педагогіці. // The principal directions which cause rise and development of family upbringing in countries of Western Europe and Northern America and the basic periods of its development were determined in the article. The author disclosed the backbone of fundamental problems of family upbringing in pedagogy. The necessity of studying and use of the experience of leading foreign countries concerning the questions of family upbringing in modern national pedagogic is grounded. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 253-260. |
en_US |
dc.subject |
сімейне виховання |
en_US |
dc.subject |
family upbringing |
en_US |
dc.subject |
виховна діяльність |
|
dc.subject |
виховний потенціал |
|
dc.subject |
дезадаптація |
|
dc.subject |
соціалізація сім’ї |
|
dc.subject |
educative activity |
|
dc.subject |
educative potential |
|
dc.subject |
disadaptation |
|
dc.subject |
family socialization |
|
dc.title |
ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ В ЗАРУБІЖЖІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |