dc.contributor.author |
Швачка Л. С. |
|
dc.date.accessioned |
2024-02-23T07:59:25Z |
|
dc.date.available |
2024-02-23T07:59:25Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/764 |
|
dc.description.abstract |
В статті досліджено основні досягнення вітчизняних і зарубіжних вчених щодо питання розвитку професійної самоосвітньої компетентності. Визначено компоненти професійної самоосвітньої компетентності та технологія її розвитку на основі професійної самоосвітньої діяльності. Запропоновано структуру професійної самоосвітньої компетентності майбутнього викладача в умовах магістратури зі спеціальності «Педагогіка вищої школи». // In the article the main achievements of domestic and foreign scholars on issues of professional self-educational competence are investigated. The components of professional competence and the technology self-educational competence development based on professional self-educational activity are defined. The structure of professional self-educational competence of future teachers of higher educational establishments in the conditions of Master's degree programme in «Pedagogy of Higher Education» is proposed. |
en_US |
dc.publisher |
Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С. 267-274. |
en_US |
dc.subject |
розвиток |
en_US |
dc.subject |
development |
en_US |
dc.subject |
компоненти |
|
dc.subject |
структура |
|
dc.subject |
самоосвітня компетентність |
|
dc.subject |
майбутній викладач |
|
dc.subject |
діяльність |
|
dc.subject |
components |
|
dc.subject |
structure |
|
dc.subject |
self-educational competence |
|
dc.subject |
future teacher |
|
dc.subject |
activities |
|
dc.title |
СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |